blog merakı

on Salı, Ocak 1
Merhaba!

Aslında işin raconu gereği bir edebi sözü alıntılayarak başlamalıydım. Derler ya

"Hani şair ..... demiş, biz de böylece yazmaya niyetlendik.." 


diye, o türden bir giriş yapmak isterdim. Olmadı ne yazık ki.

Blog merakı bende epey zamandır vardı aslında. Birkaç başarısız denemem de yok değil. Yazıların yazılmasıyla silinmesi arasındaki süre en fazla bir kaç gün sürmüştü. Olmadı diyelim... Zoraki yazılardı belki de o yüzden tutturamadım dikişi...


Bu sefer kararlıyım. günlük tutmak, seyahat güncesi yazmak ve diğer bilumum periyodik yazma işlerindeki başarısız geçmişim benim umudumu kırmaya çalışsa da ben hepsini yanıltacağım.
-bu da böyle bir iddiadır-

Bir sonraki yazımda Aralık ayında katıldığım Dünya Hafıza Şampiyonası'na dair düşüncelerimi ve aklımda kalan detaylarını yazmaya çalışacağım..

Ha unutmadan.. Neden "unutkan şampiyon" ?

Bilenler biliyor :) bilmeyenlerle de yazdıkça paylaşırız :)

Hoşça kalın!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun şampiyon! :)

takipteyiz..

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun reis. farklı bir bakış açışı daha kazanmaya çalışacağız. devam... :)

nerimanne dedi ki...

guzel yazilarini beklerim canim. takip listesine aldim bile...

Adsız dedi ki...

Mert mutfakta otururken annesinin açamadığı kavonozu açtı. O artık bir --SPARTACUS--.(NAPOLYON)

Yorum Gönder